Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Le blog d' IMAGE&POESIE

"A fost odata", poème de VIRGINIA ANGHELUTA, Roumanie.

3 Novembre 2010, 04:01am

Publié par image.poésie

 

 

 

A fost odata

 

 

 

Mi-e dor de pragul casei din livada

 

Cu pomii cruzi si plini de floare alba

 

Fantana scartiind incet la poarta

 

De echii mamei ce flamanzi asteapta.

 

 

Mi-e dor de graul verde din ponoara

 

Cand vantu-si face jocul lui domol

 

Mi-e dor de primavara pana-n vara

 

Mi-e dor de umbra deasa din pridvor.

 

 

Mi-e dor de mura neagra dintre vii

 

De asfintitul soarelui ce plange

 

De paraiasul ce alene curge

 

Si dorul cel din noptile tarzii.

 

 

Mi-e dor de cartea cu povesti uitata

 

Pe laita-nvelita cu o scoarta

 

Albe ferestre cu sculpturi de ghiata

 

De focul vesel ce juca in vatra.

 

Si cate , toate,florile-n gradina

 

Imi daruiau parfum fara de pata

Of, Doamne, toate-au fost odata !

S-au stins pe rind ca o lumina

 

Virginia Angheluta